Tato stránka je doplňkovou stránkou úvodní stránky. Klepnutím na tlačítko se vrátíte zpět.
Zpět na úvodní stránkuDíky radarovým senzorům v nárazníku dokáže Asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), který monitoruje prostor po stranách vozu a za ním, rozpoznat jiná vozidla a dokonce i těžko rozpoznatelné objekty, jako jsou cyklisté, až do vzdálenosti 70 metrů. Na základě vzdálenosti a rychlosti vozidel v okolí se potom rozhodne, jestli má varovat řidiče.
Systém Lane Assist využívá multifunkční kameru umístěnou pod zpětným zrcátkem na čelním skle. Slouží k udržení vozidla v jídním pruhu a případnému zabránění neúmyslného vyjetí z pruhu.
Systém Front Assist, který využívá radaru v přední masce, je navržen tak, aby monitoroval vzdálenost od vozidla vpředu, a nabízí i funkci nouzového brzdění. KAMIQ je vybaven systémem Front Assist rozšířeným o prediktivní ochranu chodců, který varuje řidiče zvukovým nebo vizuálním signálem a jemným přibrzděním.
Tato funkce koordinuje činnost palubních systémů s cílem minimalizovat kritické situace v dopravě. Systém přitahuje přední bezpečnostní pásy v případě hrozícího střetu nebo při nestabilních jízdních situacích, např. při prudkém otáčení volantu, a dále zajistí téměř úplné uzavření bočních oken, aby se do vozu nemohly dostat cizí předměty.
Pokud dojde k nehodě vozu KAMIQ, kdy se aktivují airbagy a vůz by se stále mohl pohybovat a způsobit další nehodu, pak zasáhne multikolizní brzda, která vůz zastaví, a zabrání tak dalším škodám. Systém ESC zahrnuje multikolizní brzdu, což je bezpečnostní prvek, který aktivuje brzdy po střetu, aby nedošlo k dalším škodám.